Returpolicy

Returrätten gäller i 30 dagar. Om det har gått mer än 30 dagar sedan du köpte varan kan vi inte erbjuda dig byte eller återbetalning.

Endast oanvända varor i samma skick som du fick dem kan returneras. Varan måste också returneras i sin originalförpackning.

Vissa varor kan inte returneras. Det gäller t.ex. färskvaror som mat, blommor, tidningar och tidskrifter. Vi tar inte heller emot returer av hygien- eller sanitetsartiklar, farliga material eller brandfarliga vätskor eller gaser.

Andra varor som inte kan returneras är:
* presentkort
* nedladdningsbara programvaruprodukter
* vissa produkter för hälsa och personlig hygien

För att behandla din retur behöver vi ett kvitto eller bevis på ditt köp.
Skicka inte tillbaka din vara till tillverkaren.

I vissa fall återbetalas endast en del av priset: (om tillämpligt)
* Böcker som tydligt har använts
* CD-skivor, DVD-skivor, videoband, programvara, spel, kassettband eller vinylskivor vars förpackning har öppnats
* Artiklar som inte är i sitt ursprungliga skick, är skadade eller saknar delar, och där detta inte är vårt fel
* Artiklar som inte returnerats inom 30 dagar efter leverans

Återbetalning (om tillämpligt)
Efter mottagande och inspektion av de returnerade varorna skickar vi dig en mottagningsbekräftelse via e-post. Vi meddelar dig också om vi har godkänt eller avslagit din återbetalning.

Om vi godkänner din återbetalning kommer den att behandlas och automatiskt krediteras ditt kreditkort eller din ursprungliga betalningsmetod inom ett visst antal dagar.

Sena eller uteblivna återbetalningar (om tillämpligt)
Om du ännu inte har fått din återbetalning ska du först kontrollera ditt bankkonto.

Om det behövs kan du kontakta din kreditkortsutgivare. Det kan ta ett tag innan återbetalningen dyker upp.

Om det inte är problemet ska du kontakta din bank. Det tar ofta tid att behandla en återbetalning.

Har du gjort detta, men fortfarande inte fått din återbetalning? Kontakta oss i så fall via kontaktformuläret.

Rabatterade varor (om tillämpligt)
Återbetalningar kan inte göras för rabatterade varor.

Utbyten (om tillämpligt)
Vi ersätter endast defekta eller skadade varor. Om du vill byta en vara mot samma vara, vänligen skicka ett e-postmeddelande via kontaktformuläret och skicka varan till Rooms 1318-19, 13/F, Hollywood Plaza, 610 Nathan Road, Mongkok, KL, 999077, Hongkong SAR of China.

Gåvor
Om det är en vara som köpts specifikt som en gåva och skickats direkt till dig, kommer du att få en kreditering för värdet av den returnerade varan. Vi skickar ett presentkort till dig så snart vi har mottagit den returnerade varan.

Om varan inte var märkt som gåva vid köptillfället eller om givaren först tog emot varan själv och först därefter gav den till dig, återbetalar vi varan till den person som gav den till dig och den kommer därför att meddelas om att du har returnerat den.

Frakt
För att returnera din vara, vänligen skicka den till Rooms 1318-19, 13/F, Hollywood Plaza, 610 Nathan Road, Mongkok, KL, 999077, Hong Kong SAR of China.

Du kommer att vara ansvarig för fraktkostnaderna för att returnera varan. Fraktkostnader kommer inte att återbetalas. När du får en återbetalning kommer fraktkostnaderna att dras av från din återbetalning.

Hur lång tid det tar för en ersättningsvara att nå dig beror på var du befinner dig.

Om du skickar en vara som är värd mer än 75 euro bör du välja en frakttjänst med spårningsfunktion eller försäkring. Vi lämnar inga garantier för att vi kommer att ta emot din returnerade vara.